Nederlandse Varenvereniging

Shop Facebook Contact

Varenvaria

VarenVaria is het tijdschrift van de Nederlandse Varenvereniging. Het tijdschrift bevat verenigingsinformatie en veel artikelen over varens. Van technische, wetenschappelijke informatie tot verslagen over excursies en varentuinen. Van tips over de verzorging van varens, ervaringen van ’eigen’ verenigingsleden met varens in huis en tuin, tot informatie over het kweken van varens uit sporen. VarenVaria verschijnt driemaal per jaar en wordt gratis toegezonden aan alle leden van de Nederlandse Varenvereniging.

Redactie: Mary Schilder, Yves Delbecque en Ben van Wierst. Kopij VarenVaria: Voor de aanlevering van kopij zie: Informatieblad VarenVaria-auteurs.

In principe worden alle bijdragen van leden van de Nederlandse Varenvereniging geaccepteerd. De redactie is graag bereid om, in overleg met auteurs, zorg te dragen voor stijl en/of spelling. Kopij, foto’s en/of illustraties op CD-Rom sturen naar: Mary Schilder, Duizendknooplaan 46, 3452 AT Vleuten.

Zie informatie blad voor auteurs (pdf) hieronder bij bestanden.

Nederlandse Varenvereniging