Nederlandse Varenvereniging

Shop Facebook Contact

Lidmaatschap

De contributie bedraagt voor zowel Nederlandse als buitenlandse leden 20 euro per jaar. Hiervoor ontvangt u driemaal per jaar ons tijdschrift VarenVaria. U bent welkom bij alle activiteiten van de vereniging, zoals de voor- en najaars bijeenkomst met de al jaren succesvolle ruilbeurs waar u kans maakt die zeldzame varen waar u al zo lang naar op zoek bent te vinden. Steeds meer leden wagen zich aan het kweken van varens en bij voorkeur de soorten die nergens te koop zijn.

Tevens ontvangt u onze Nieuwsbrief (per e-mail) voor de meest actuele informatie aangaande ’varens’ en verenigingsberichten.

U kunt zich als nieuw lid opgeven met het aanmeldingsformulier hieronder. Als u zich aanmeld na  1 oktober dan is de contributie van 20 euro geldig tot eind december van het volgende jaar. Bij voorkeur betaling met incasso machtiging, hiermee bespaart u de vereninging kosten bij de bank.

Uw gegevens woden uitsluitend gebruikt voor het verzenden van ons tijdschrift VarenVaria en de nieuwsbrief naar uw e-mail adres, uw gegevens zullen nooit aan derden ter beschikking worden gesteld.

Deze website is beveiligd (https, net als uw bank) uw gegevens op het aanmeld formulier zijn niet te zien door onbevoegden.

Aanmelden lidmaatschap

U kunt de jaarlijkse contributie van € 20,- overmaken op ING bankrekening IBAN NL34INGB 000 021 0286 ten name van Nederlandse Varenvereniging.

Of door middel van de SEPA doorlopende machtiging. Vul dan hieronder uw IBAN bankrekeningnummer in.
Nederlandse Varenvereniging. Adres: Zandpad 3, postcode: 4576BR, woonplaats: Koewacht, land: Nederland.
Incassant ID: NL17ZZZ404813110000

Velden met een * zijn verplicht.

Nederlandse Varenvereniging